четвъртък, 11 ноември 2010 г.

3D пчела / 3D bee

 
Не ми е минало предколедното настроение, но малко ще се отклоня от темата.
За първи път правя 3D животни с техниката Квилинг, просто нямаше как да не ги споделя с вас! Тези две симпатични пчелички са изцяло от хартия. Казвам го, защото няколко човека вече ме питаха от какво са изработени. :)
Следващата квилинг картичка ще е пак на зимнао- коледна тема. 3D пчелите ще оставя за пролетта.
Следете блога ми за да видите следващото коледно предложение! :)
Приятен ден от мен!


8 коментара:

  1. Страхотна е:))))Много ми харесват цветята:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Уникално, представям си какъв труд си положила

    ОтговорИзтриване
  3. Пчеличките са като истински направо. :) И цветата за страхотни.

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина страхотна картичка и много красиви пчелички.

    ОтговорИзтриване
  5. Наистина страхотна картичка.....Пчеличките са убийствено впечатляващи...Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  6. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване