понеделник, 31 януари 2011 г.

Преди/Сега : кутия от сладолед...

Здравейте приятели! :) От седмица не съм писала в блога си, но не защото нямам желание или няма с какво да ви се похваля... по-скоро защото не ми остана никакво време. Ето че бързам да поправя този пропуск.
Първо ще започна с нещо, което много ме изненада и зарадва, а това е: победата в предизвикателството на Двете елши. Днес си получих и страхотната награда дизайнерска хартия (в приятни, нежни цветове). Благодаря! :)
   Другото, което бързам да споделя с вас е първият ми опит в техниката декупаж (давам линк към Уикипедия, за тези, които не са запознати). Разбира се, от резултата си личи, че съм съвсем начинаеща, но за в бъдеще ще се старая повече-обещавам. :)
Реших от време на време да публикувам неща от серията преди/сега. Спешно ми трябваше панер за многото дреболийки и джунджурийки, които използвам за картичките си. От там ми дойде и тази идея. Та ето какво се случи с кутията от сладолед:

Старата кутия за сладолед...



...новият панер за джунджурии.

Разбира се, не съм пренебрегнала квилинга- използвах го за украса на панерчето. :)
Това е от мен: усмихнат ден на всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар