вторник, 15 март 2011 г.

Пролетна градина

Предизвикателството на Двете Елши- Пролетна градина, веднага прикова вниманието ми. А допълнителното услови, да се използват розов и кафяв цвят, ме вдъхновиха и картичката стана с невероятна лекота. Без излишно чудене, мислене и пробване. Много съм щастлива, когато нещата се случват така лесно! :)
Този път има и нещо ново. Сложих малка украса и от вътрешната страна на картичката. За жалост не съм особено добра в снимането и нещо се губи. На живо е по-добре. Но нека не се оправдавам...каквото е-такова. :)


14 коментара:

  1. Дими, чудесна е! Стилна и красива.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Тони. Печата ми свърши страхотна работа, скоро ще има и други картички с него. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Картичката е страхотна и отвън, и отвътре!Чудесно се е получила, грабна ме веднага.

    ОтговорИзтриване
  4. Много нежно и прекрасно цветово съчетание!
    Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Каква прекрасна картичка! Чудесно изпълнение!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна е, Дими!!! Направо се влюбих в нея! Толкова много елементи, но въпреки това страшно изчистена! Браво!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна е, нежна и стилна!

    ОтговорИзтриване
  8. Невероятна е, Дими! Ти правиш наистина изключителни куилинг картички с цветя! Рядко виждам толкова изпипани, нежни и премерени произведения с тази техника... Имаш възхищението ми!

    ОтговорИзтриване
  9. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря за милите коментари и наистина се надявам да ви радвам със своите квилинг картички. Всичко, което правя е с невероятно силно желание и старание, затова и вашите положителни отзиви ми носят така силно удоволетворение. :)

    ОтговорИзтриване
  11. Радваш ни разбира се :) ето едно признание за това : "Връчих" една награда на твоя блог :) http://placeformycrafts.blogspot.com/2011/03/blog-post_21.html Виж тук подробностите :)

    ОтговорИзтриване
  12. Дими, за пореден път ти се възхищавам! Картичката ти без думи казва много. Честита награда! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  13. Прекрасни картички,Дими! За един творец е важно признанието за да продължава да твори.

    ОтговорИзтриване